Journal Dali, 28 iunie 2013

Ce diaporama nécessite JavaScript.

Bine v-am regăsit! Astăzi sînt fix două săptămîni de cînd am aterizat la Mirella! Am sărbătorit cu supă cremă de peşte şi fromage Coulommiers… Mmmmmiam!!

E foarte bine la noi, eu fac cam tot ce-mi trece prin cap, uneori o mai încasez peste coadă şi mă mai ceartă Mirella, dar după trei secunde jumate îi trece şi îmi face bisous şi rîde de nu mai poate. Ca de exemplu, acum cîteva zile, după ce am făcut caca în cutia mea specială cu nisip din curte, m-am apucat să pictez pereţii din baie ! Waoohh !! Ce picturi am tras, că doar nu degeaba mă cheamă Dali ! Cînd a venit Mirella……… Well, mi-a zis că sînt cel mai exrecbabill pictor ce l-a întîlnit în viaţa ei şi să nu mai pictez în nici o viaţă de-a mea cu caca pe pereţi sau altundeva ! Hm!! Eu cred că nu a întîlnit ea artişti adevăraţi la viaţa ei şi nu ştie aprecia arta adevărată.

E drept că nisipul ăla din cutie puţea îngrozitor, chiar dacă ea îl schimba tot la două zile şi îşi monta cîte două cleme din alea de prins rufe pe nas atunci cînd făcea curat la mine în la salle de bain. Dar acum patru zile l-a aruncat definitiv şi a venit cu o ditamai punga de ceva special, aşternut ecologic, aşa scrie pe ambalaj, cu parfum de lavande!!! Mmmm!!! E foarte frumos acum iar eu mă distrez non-stop aruncînd granulele alea peste tot, aşa ca într-o fîntînă arteziană!

Bon, acum vă las, avem de tradus, Mirella et moi, Incredibila şi nemaiauzita poveste a micului Dali şi a prietenului său, norul Pee. Ja, Ja! E despre mine!!!! Pe urmă mai fac eu nişte tumbe şi sărituri, stau la ea în braţe şi îi fac semn cu lăbuţa să îmi dea nişte calins, mai haplesc de vreo două ori şi pe la două noaptea merg şi eu la dodo.

Somn uşor, să visaţi frumos! Cu mine, bien sur!  :p

Dali

Dali 21 juin 2013

~ par Mirella Tonenchi sur 28/06/2013.

2 Réponses to “Journal Dali, 28 iunie 2013”

  1. Simpatica fotografia « Dali pe dictionar! »
    Asa ne dam mai bine seama ce mare e 😉

Laisser un commentaire

 
