Lara Fabian… pour vous!

~ par Mirella Tonenchi sur 26/09/2009.

5 Réponses to “Lara Fabian… pour vous!”

  1. Suuper melodia cu Lara Fabian,je t’aime,o seara frumoasa 🙂
    p.s.poti sa ma treci la schimb de linkuri cu octav pelin,iar eu cum sa te trec cu prenumele si numele sau cum imi spui tu,de altfel te-am trecut in blogroll si tu la fel,astept raspuns scumpa prietena,o saptamana frumoasa 🙂

    • Ceau Octav, scuze pentru intirziere, ieri am fost intr-o excursie, p’aci prin Banat 🙂 Voi posta poze, slide-uri si un articol.
      Schimb de linkuri… Eu asta nu stiu ce este… 😦 E ceva diferit de blogroll?

  2. minunata piesa. nici n-am stiut ca luminita anghel facuse cover dupa ea, insa auzind-o ulterior cantata de Laura mi s-a parut unfair ca luminita sa castige « Cerbul de Aur » cu un cover!

  3. E foarte frumoasă şi emoţionantă melodia. Eu mai am o melodie preferată cântată de Lara Fabian, se numeşte Love by grace.

Laisser un commentaire

 
