Venezia. La mia

Finalemente! Am fost la Ponte dei Tre Archi a Venezia. Mi-am mai implinit o dambla, un vis, asa cum a fost si Arsenal de Venise, luni am reusit sa merg in ambele locuri.
Un expresso la prinz, intr-o circiuma frecventata doar de pescari si constructori, aproape de pod.
Spre seara, lasind in urma Arsenal, am ajuns intr-o zona unde turistii sint rari… quasi inexistenti, am mincat o pizza quatro formaggi in cartierul venezienilor adevarati, am baut un expresso si am glumit cu batrinii venezieni. Si am simtit Venezia adevarata.
Patroana localului, dupa ce m-am laudat eu cu premiile pentru fotografie cistigate in Venezia, a inceput sa imi faca reclama, zicea, Mirella asteapta acum noaptea pentru a face fotografii, unul dintre batrinii venezieni zice, Io la notte faciō l’amore! La care eu raspund, Io faciō la fotografia !! Toata lumea a izbucnit in ris, mi-au urat drum bun si premii multe, patroana, Alla prossima!!
Mille grazie. La mia Venessia vera…
P.S. Spunea Flaubert, « De idoli nu trebuie să te atingi, că-ți rămâne poleiala pe mâini.” Acum trei ani imi imaginam si visam sa traiesc la Venezia. Nu. Venessia este a lor. Doar a lor. Nimic si nimeni nu trebuie sa atinga acest oras superb, noi intotdeauna vom fi intrusi, ei stiu bine asta si Venezia la fel. Vom merge din cind in cind, vom admira bisericile, muzeele, expozitiile, piatetele si fintinile, vom pasi cu sfiala fiecare piatra si fiecare pod, incet, in tacere si ne vom bucura in noi de aceasta incredibila Venezie care ni se ofera cu atita iubire si atit de facil….

VENEZIA_LUMIX 316_ton VENEZIA_LUMIX 315_ton_mrl VENEZIA_LUMIX 311_ton VENEZIA_LUMIX 280_pf VENEZIA_dec 2014 (302)_mrl VENEZIA_dec 2014 (217)_tonemapped_2 VENEZIA_dec 2014 (216)_rec VENEZIA_dec 2014 (175)_tonemapped VENEZIA_dec 2014 (55)_ton VENEZIA_dec 2014 (43)_tonemapped VENEZIA_dec 2014 (39)_ton_mrl Copy of VENEZIA_dec 2014 (176)

~ par Mirella Tonenchi sur 07/12/2014.

Laisser un commentaire

 
