Nu ma pot sinucide

Am incercat sa mor de citeva ori. Cind am vazut “Eu si lumea ‘93”, spectacol al Teatrului de Marionete Arad, acum douazeci de ani. Pe urma cind m-au dat afara de la Teatrul Dramatic Constanta, atunci cind am refuzat sa torn secretara care lua mita, apoi cind cel pe care il iubeam m-a refuzat gentil, cind a murit mama sub ochii mei am vrut clar sa mor odata cu ea, am vrut eu sa mor de multe ori.

Am gindit eu scenarios de sinucidere de fiecare data cind am ramas fara job, iar asta s-a intimplat cam des, atunci cind Toni era pe punctul de a muri si am petrecut prin spitale mai mult decit anii mei pina atunci, cind detestam si injuram tara asta de cacat in care ma simt ca un K, unde pentru publicarea unei carti mi se cere o suma pe care eu o visez doar noptile si toate drepturile cedate, daruite, adica date gratis unei edituri care traieste bien merci si din scrierile mele, am vrut sa ma sinucid cind am inteles ca doctorul care iti cere mita public nu se va atinge jamais de tine fara bani negri, am vrut sa mor atunci cind maman a plecat din cauza unor mizerabili de medici si a unui sistem de cacat in care un om care moare nu are curent la priza pentru a fi adus inapoi, imi vine sa ma sinucid zilnic cind ma gindesc la munca mea si cum primesc eu osutasaizeci de euro pe luna pentru ca imi iubesc vraiment jobul.

Nu ma sinucid. Aleg sa traiesc si sa ma bucur de ceea ce primesc.

Las glorioasa optiune muierilor care sint tancuri rusesti, amenintind cu asta un barbat care nu le iubeste si nu le va iubi nicicind.
Nici Medusa nu s-a sinucis.

L-a asteptat pe Perseu.

~ par Mirella Tonenchi sur 21/07/2014.

Laisser un commentaire

 
