Journal Dali, 18 august 2013

Dali august 2013Mda… Interesanta ziua de azi… De dimineata de la sapte vreo trei ore m-am tot jucat cu granulele de silicat din litiera mea mov, le-am imprastiat prin toata baia, de trei ori a venit Mirella cu matura sa faca curat… a patra oara m-am jucat ca de obicei cu matura si am sarit asa de tare ca am zgiriat-o pe Mirella pe fata… linga ochi, pe sprinceana… Urmarea a fost ca a inchis usa de la baie si mi-a facut un dus de nu m-am vazut!! Da’ era calda apa aia, hi hi hi… A pus litiera in cada, dar eu tot am gasit-o!! Si am scos si acolo sute de granule, ca e tare dixtractiv! Pe urma am mers sa fac dodo la mine in cos, eram deja prea obosita de atita munca.

La un moment dat a venit Mirella, ca a fost plecata nu stiu unde, si mi-a adus o conserva cu mincare pentru pisicute, asa cum sint si eu. A pus doua linguri in caserola mea cu Hello Kitty, eu m-am apropiat, am mirosit, Beurk!!!!! EU NU MANINC ASA CEVA!! Mirella insista, eu nu si nu! Ia Mirella o lingura din maglaveisul ala si zice, Uite Dali! E buuuun!!! Maninc si eu! Miam!! In secunda doi m-am teleportat si m-am ascuns sub cada din baia noastra.

Atit am mai auzit, Cum dracu’ sa manince Dali cacatul asta si granulele de Wiskas sau care or mai fi!! De maine trecem inapoi pe ficatei de pui si pipote si inimi si oua si brinza, Merde!

Pe urma nu mai stiu nimic, pentru ca m-am mutat in patul Mirellei, pe perna mov, si am facut dodo pina seara tarziu.

Bisous,

Dali

~ par Mirella Tonenchi sur 18/08/2013.

Une Réponse to “Journal Dali, 18 august 2013”

  1. No, sa traieeeesti tuuuuu draaaagaaaaa, miiiiiaaaaauuuuu
    Io amu mi-s ardeleeeaaannnn, si ma miiiiaaaauuunnn aseeee in reluuuuaaareeeee, apaiiii, aseeee se miiiiaaaauuuunaaaa lumea buuuuna la moshia noastraaaaa!!!!!!!!!!!!!!
    Offff, am obosit……..
    No, sa stii tu fata, ca io amu mananc soricei !!! Adevarati !!!!!
    Ce, tu conserve, si grauntze…. Aia nu tzopaie in burta, aia nu chitzaie intre mustati!!!!
    Amu, mama mea a facut beurk cand m-a vazut, dar ce, sa astept pana vine seara, sa-mi friga soricelul pe batz, cum face ea ???

Laisser un commentaire

 
