Journal Dali, 21 iulie 2013 + raspuns à Vladimir al II-lea

Vladimir al II-leaWaohhhrrr… Ma belle Dali!!!! Bravooo Principe, da’ sa miauni in franceza tot nu stii!! Ha! :p

Pai sigur ca Mirella e o regina! Da’ ce-ai crezut??? Ca doar am singe albastru, eu!

Jolie la photo cu tine, dar asa esti si in realitate?? Sau e transformata in fotomhop? shop… sau cum ii zice… ca pe mine Mirella nu ma lasa sa prelucrez poze, doar sa scriu, din cind in cind…

Zici ca iti pare bun laptele… Beurk!! Mie nu! Da’ nici crochetele alea multicolore, sint numai bune de jucat, acelea 🙂 Cit despre fluturi, nu stiu, am incercat sa apuc si eu vreo doi dar m-a prins Mirella exact cind eram pe punctul de a decola de pe pervazul ferestrei. Avem, in schimb, muulti paianjeni, ca gradina e foarte aproape, dar Mirella ii protejeaza si nu ii omoara si imi zice sa nu ii maninc, ca sint si ei oameni, ca noi. Hmmm….

Nah, sper sa te distrezi bine in vacances, poate imi aduci si mie o floare, niste iarba, ceva acolo… Iarba e buna, nu, Tante Bonnie?

Uite va trimit si eu o poza… Dali 21 iulie 2013 004nu e cea mai reusita, dar se vede clar ca sint, pe linga foarrrte frumoasa, si smechera si extrem de intelligente, moi!

Aici m-am prefacut ca am murit!

Facut prea multe boacane ieri… mincat o floare de pe masa (de doua ori, ca din prima n-am terminat-o), cazut in ceasca de cafea a Mirellei, dupa care mi-a tras ea un dus de nu m-am vazut, pe urma glont!! in galeata de gunoi, sa vad si eu ce mai e pe acolo…

Da’ n-am murit de-adevaratelea, nuuu!!! numa’ m-am facut! Hihihihi

bisous, bisous, cher Principe et ma bien aimée Tante Bonnie !!

Dali

~ par Mirella Tonenchi sur 23/07/2013.

Une Réponse to “Journal Dali, 21 iulie 2013 + raspuns à Vladimir al II-lea”

  1. Draga Dali,
    In momentele mele de visare, care, trebuie sa recunosc, sunt destul de numeroase, am inceput sa imaginez un distributor automat de ficatei prajiti. Aparatul s-ar dovedi foarte util daca Mirrela, pardon – Mirella, ar trebui sa lipseasca doua-trei zile si sa te lase singura. Noi, adica eu si prietenele mele, avem asa ceva pentru graunte. A&M imi umplu rezervorul distributorului inainte de plecare si apoi toate matzele din cartier vin sa ia masa la mine in gradina. Din cand in cand, mai apuc si eu cate ceva, suficient ca sa nu mor de foame pana la intoarcerea lor. La fel, am si un rezervor pentru apa. Pacat ca nu se poate pastra si laptele mai mult timp… Dar cum tie nu iti plac nici bobitele colorate si nici laptele, m-am gandit ca un distributor automat de ficatei prajiti ti-ar fi foarte potrivit. Lucrez la proiect !
    Cu amicitie,
    Bonnie

Laisser un commentaire

 
