Journal Dali – 17 iulie 2013

Booon. Duminica am sarbatorit o luna de cind sint la Mirella. Nu, nu cu sampanie si caviar, dar cu scoici si ficat de pui. A fost tare fain, ne-am distrat si ne-am jucat cit a fost ziua de lunga. Pe urma seara, am dormit cu Mirella pina a doua zi la sase cind pe mine m-a apucat cheful de joaca si pe Mirella dorul de somn, asa ca m-a scos afara din dormitorul nostru !! si a inchis usa. Am tras o tura de alergaturi dupa care am trecut si eu la un mic dodo de dimineata.

Astazi… Waoh !! Mirella a facut o vizita lui… Vladimir al II-lea !! A stat cam mult acolo si cred ca l-a smotocit si pupacit pe acela de nu s-a vazut, asa cum eu nu o las decit cind am eu chef! Hiiii!!!!?? Daca il iubeste mai mult decit pe mine???

Tante Bonnie, ce ma fac????

La intoarcere am primit-o asa.

Dali 2 iulie 2013 002 (8)

~ par Mirella Tonenchi sur 17/07/2013.

2 Réponses to “Journal Dali – 17 iulie 2013”

  1. Scumpa mea Dali
    Esti pur si simplu adorabila!
    Am privit deja fotografiile tale de pe Facebook, care mi-au placut foarte mult, dar fiecare poza noua le intrece pe celelalte.
    Esti din zi in zi mai simpatica.
    Fiind in plus matinala si jucausa, ai toate calitatile unei pisicute care ramane mereu pe primul loc in inima Mirrrelei, pardon – Mirellei.
    Privind insa mai atent fotografia de mai sus, parca zaresc si o umbra de tristete in priviri. Sigur, sunt gandurile pe care ti le faci in legatura cu Vladimir. Nu ai insa nici un motiv de ingrijorare. Oricat ar fi el de pupacit si smotocit, Mirella e a ta, si nu a lui 😉
    Cu drag,
    Bonnie

  2. Bonjour Tanti Bonnie, bonjour ma belle Dali !
    Ei , vedeti, ce am invatat eu ? mrrrrrrrrrrrr mrrrrrrrrrrrrr
    Sa nu mai spuneti ca sunt un motanel oarecare….
    A fost matusa Mirella sa ma vada, am stat cuminte sa ma smotoceasca, hi hi , si stiti ce a spus ? Ca eu sunt un Principe !!!! daaa, daaaa e o Umana foarrrrrrte desteapta ! si frumoaaaaasa !!!!! Cred ca de fapt si ea e o regina, era asa de sclipitoare, si avea o jucarie la mana care facea muzica !!!!
    La fel cum are la gat si Doamna aia mare-mare, din gradina noastra, aia care ne face laptic cald in fiecare seara ! Nu prea inteleg eu cum functioneaza asta, eu stiam ca laptele creste in cutii albastre, dar parca avea si mamica mea adevarata un robinet sub burtica…..
    O fi si Doamna un fel de mamica !
    Dali, mrrrrr mrrrrrr ce bun e laptele !!!!!
    Ma face sa cresc si eu mare, sa ma pot urca in copaci, ca sora mea Bali, si unchiu Bagheera de la celalalt acasa ! O sa-i povestesc despre voi !!!
    Pentru ca plec si eu in vacanta !, Stii tanti Bonnie, Umanii mei ma iau cu ei!
    Si pe sora mea Bali, care ma invata tot felul de lucruri interesante, cum sa prind fluturi , miam, miam ce buni sunt, si voi papati fluturi ?
    Si o sa prind si soricei, din care se face tort !!!
    Si mama are un pat din sfori, in care am voie si eu sa stau. O sa va trimit poze!
    Si pupici kharasho !
    Principele Vladimir al II-lea, mrrrrrrrrrrrrrr mrrrrrrrrrr

Laisser un commentaire

 
