Prima scrisoare a lui Vladimir al II-lea catre Dali si Bonnie – 8 iulie 2013

Vladimir al II-leaSalut fetelor !

Eu sunt Vladimir al II-lea, zis Cazacul, şi vreau sa vă spun că mă simt foarrrrte atacat în orgoliul meu de Felin!

Adică cum, noi motanii… aşa şi pe dincolo???

Ei, poate că nu citesc eu dicţionare franţuzeşti, şi reviste de fiţe, ca aia pe care scrie Monet, dar… eu pictez!!!

Na ??? V-am lasat cu boticurile căscate ???

Mama mea – care e un fel de soră cu Mirella, asa cum e Bali sora mea – are o gramadă de chestii colorate, şi alte lucruri cu păr pe varf, pe care eu le ascund pe sub dulapuri şi atunci trebuie să vina tata, să tragă mobila şi atunci tata toarce ca un motan mare-mare, cred că e tare mândru de isprăvile mele !!!

Aşaaa… Şi după ce recupereaza lucrurile alea, mama scoate nişte sosuri colorate pe o tăviţă, eu credeam la început ca e papa bun, chiar dacă miroase mai altfel, dar nuuuuu, ce minune, îmi face blaniţa mea krasnyy albastră, şi verde, şi indigo, asta îmi place cel mai mult, e atât de elegant !!!!

Şi arată atât de bine pe perete, încât îl face din nou pe tata să toarcă!!!

Şi mama se bucură că eu o ajut, e cam stângace săraca…

Ştiţi, ea îl admiră tare, tare pe unu‘ cu V. (ca pe mine, hihihi) von Gogu, sau asa cumva, era portocaliu ca şi mine şi la fel de talentat !!!

Asa e, fetelor, cu noi Felinii !!! Dacă sunteţi draguţe o să vă pictez şi pe voi,  Frumoaselor!!! Mrrrrrr, Miorlauuuuuuuuuu

Va doresc zile kharasho,  astept raspuns!

Vladimir

~ par Mirella Tonenchi sur 08/07/2013.

6 Réponses to “Prima scrisoare a lui Vladimir al II-lea catre Dali si Bonnie – 8 iulie 2013”

  1. Aaaachhhh!!!! Chhhh!!! Cine mai eşti şi tu? Motan hai? Pffff!
    Pf!
    Tante Bonnie, ajutooor!!! Iote şi la urîtu’ ăsta roşcovan cum se dă el mare… Auzi la el! Mare pictor hai?
    Şi nici nu stii cine a fost Monet! Pai Monet e uică-miu, măi arătare portocali cu ochi ce eşti! Incultură scriază pe tine! Mda… Şi nici franţuzeşte nu parleşti! Oioioi, cu cine sîntem contemporane…
    Hmm… Şi ce mai zici că ştii să faci? Ascunzi obiectele alea pe sub dulapuri… Haaa haahahaha!! Asta e fain!!
    Îhîm… Auzi, pe Gogu ăla îl ştiu şi eu! Era amic cu Monet, că e desenat în “revista aia de fiţe” măi! Ai face bine să mai pui şi botu’ pe carte, să te mai cultivi şi tu, ce naiba! Şi zici că mamă-ta e un fel de soră cu Mirella? Ah Mon Dieu!!! Doară n-om fi fraţi??? Mă sinucid !!! Sînt o finuţă şi o drăguţă eu, de aia îmi şi zice Mirella, Dali Jolie! Cum am putea fi noi fraţi?? Non, non, non… pas possible!! Jamais!!
    Da’ îmi place totuşi că apreciezi să îţi schimbi culorile, asta e de très bon gout, quoi ! Şi mie au început să îmi apară nişte pete portocali pe blăniţă, socot că e foarte chic. Hmmrrrr… crezi că mă vei picta şi pe mine într-o zi?? Hmmmmrrrr…
    Auzi? Şi cum ziceai că te cheamă ?

  2. « Plus on est de fous, plus ont rit » – a fost prima declaratie a lui Bonnie, contactata telefonic de la Londra. De abia asteapta sa ne intoarcem pentru a citi impreuna scrisoarea lui Vladimir si comentariul lui Dali, si pentru a va raspunde pe larg – a mai adaugat ea.
    Pana atunci, tuturor, din partea noastra, mangaieri virtuale dupa urechi,
    A&M

  3. 😀 😀 😀

  4. Vaaaaiiiiii miorlaaaauuuuuu, ce reaua esti, tu Pisico !
    Nu-I asa , tante Bonnie ?
    Eu sunt un biiieeeet Motanel mic-mic, si dragastos, si mi-am trimis parintii la Mirella ta in petit, si au spus ca ne fac tort de soricei la nunta, cand o sa fim mari, si tuuuuuuu…………..
    Miiiiaaaaauuuuu, ce necajit pot sa fiu……..
    Si o sa te spun si la nenea Gogu, daca e prieten cu nen-tu Monet !!!!! Na !!!
    Si zici ca-ti ies pete portocalii, ai ????
    Hihihi o sa-ti spun si eu „Roscato“ !!! mrrrrrrrrrrrrrrrr, mrrrrrrrrrrrrr
    Vii tu la mine, sa te pictez atunci in culorile …..cucubitaceului, parca asa le zice mama la dungile alea colorate….
    Hai , fii si tu mai pisicibila, si atunci iti povestesc data viitoare despre Vladimir Intaiul, zis Parasutistul !!!
    Pupici kharasho !

  5. ??????? Ce zice?? Tante Bonnie, ce zice?? Nuntaa ???? Ah Mon Dieu, ai vazut ? Miaiiii, ca era sa lesin cind am citit !
    Nu ma marit decit cu un conte, eu ! Boff… In cel mai rau caz, un marchiz! Mda, tortul de soricei nu suna rau, dar nu stiu exact, ca nu am mincat niciodata unul! Daca imi pica rau la burtica? Mie Mirella imi face supa si imi da ficatei de pui si inimi si pipote! Tot de pui! E drept ca de vreo trei zile gasesc mai mult crochete in caserola mea cu Hello Kitty, dar asta pentru ca ea lucreaza mult si nu are timp sa imi gateasca, dar cum vine week-endu’ din nou papa bun!
    Da’ tu esti Vladimir al II-lea, asta inseamna ca ai singe albastru! Daca ma gindesc mai bine, nici un print rus nu as refuza, hi hi… Si peintre pe deasupra! J’adorrrre la peinture moi… Hmrrr! Poate ca vin intr-o zi sa ma pictezi! Dar nu in toate culorile curcubeului, asa ii zice, cap sec!!! Nu cucubitamaistiueuce!! Ma pictezi in mrrrov! Capisci? E cea mai frumoasa culoare, mai ceva ca portocali.
    C’est qui Parasutistul? Ton papa?
    Auzi, Vladimir al doilea, tu bei lapte? Ca eu am baut cind am ajuns la Mirella si inca vreo doua zile, dar pe urma nu m-am mai atins de el!
    Bon, hai te pup, belle nuit!
    Dali

  6. Hello Everybody ! [Bonnie pentru Dali şi Vladimir]

    http://chirca-aici-acum.blogspot.fr/2013/07/hello-everybody-bonnie-pentru-dali-si.html

Laisser un commentaire

 
