Raspunsul lui Dali la scrisoarea lui Bonnie – 5 iulie 2013

Waoh!! Saru’mina tante Bonnie!! Am vazut pozele pe blog si am citit multe, multe cuvinte, sinteti asa de frumoasa!!

Eu ieri nu am mai avut timp de nimic, am ingrijit pe Mirella printre alergaturi si timpuri de somn, pe urma toata noaptea asa a tusit ca nici nu am putut dormi si mi-am pus labutele peste urechi dar tot degeaba, de vreo patru ori s-a trezit si a mers in bucatarie, poate de mai multe, dar eu numa’ pina la patru stiu sa numar… deocamdata! Pe urma cind s-a facut ziua m-am dus la usa la ea si am scirtait de trei ori ca sa se trezeasca, sa imi dea de mincare (in timpul noptii am rontait toate crochetele din castron de care in rest nu ma ating!) si apa si sa curete nisipul imprastiat de mine prin toata baia, sa ma pot duce si sa imi fac toaleta, ca o pisica normala. Ah! Si sa mearga la teatru.

Pe urma dupa amiaza a venit si tot tusea si eu iar am tras niste scartieturi mai ceva ca un marfar in gara si intr-un final am primit niste ficat si inima de pui! Cam calde, dar le-am haplit instant, ca apoi am sughitat de muulte ori.

Inca nu stiu sa imi ascund ghearele atunci cind ma joc cu Mirella si e toata zgiriata si muscata, chiar daca eu nu vreau sa musc, eu doar ma joc!

Hi hi hi, am probat azi, cind eram singura, niste ochelari! Sa vad cum imi sta, brrrr, n-am vazut nimic prin ei alors i-am aruncat cit colo. Asa ca o las mai moale cu scrisul pe ordinator, cred ca Mirellei ii sta mai bine cu ochelari decit mie.

Mi-a adus doua mingiute azi, una portocali si ailalta mai mica, mov cu ochi! Si sar mingile alea de nu le vad si eu le tot alerg da’ nicicum nu le prind! Pai treaba e asta?? Ce-o fi fost in capul ei? Auzi! Sa-mi aduca mingi! Mie!! Pffff…

Bon, acum merg sa verific de n-a mai pus si niste pipote din puiul ala, c-am vazut eu ca le-a gatit pentru mine special!!

A bientot, bisous,

Dali

PS: Hi hi hi, am vazut tante Bonnie ca aveti un pisi-bar la Paris!! Miam! Poate mergem odata sa topim un milk shake de banane! Chiar daca mie nu imi prea place laptele, daca punem niste pestiuci prin milku’ ala il facem numai bun!

http://chirca-aici-acum.blogspot.ro/2011/07/secretul-lui-bonnie.html

~ par Mirella Tonenchi sur 05/07/2013.

Une Réponse to “Raspunsul lui Dali la scrisoarea lui Bonnie – 5 iulie 2013”

  1. Draga Dali,

    Gand la gand cu bucurie !
    Alaltaieri tocmai ma gandisem ca ar fi bine sa-ti trimit niste poze recente cu dedicatie.
    Ieri l-am lasat pe Mihai sa-mi faca cateva poze intr-unul din momentele foarte importante ale zilei : « five o’clock milk ».
    Ieri spre seara era pregatita si postarea menita sa apara pe blog maine dimineata. Postare care se incheie cu un sfat referitor la virtutile laptelui pentru pisici, in general, si pisoi, in special.
    Asta-seara, tocmai cand mai verificam o data cum arat in fotografii, am descoperit mesajul tau, cel in care declari ca nu iti place laptele !?! Gand la gand, deci ! M-am simtit cat se poate de bine in rolul meu de « tanti » dandu-ti lectii despre lume, viata si lapte !

    A propos de mesajul tau : am fost foarte bucuroasa ca ti-ai gasit timp sa rafoiesti paginile blogului în care apar. Multumesc si pentru aprecieri, pe care nu le repet, din modestie.
    A propos de blog : regret ca atunci cand eram mica, inca nu exista blogul ! Nici nu stiu daca am fotografii cu mine de cand eram mica 

    Tu ai noroc ca Mirella iti face fotografii si iti pregateste o multime de bunatati. Te cred pe cuvant, caci nu imi aduc aminte sa fi gustat ficatei si pipote si alte minuni de care povestesti. Eu si prietenele mele ne-am obisnuit cu bobitele acelea uscate, despre care tu spui ca nu au nici un gust. Pe mine ma distreaza ca au culori, forme si mirosuri diferite !

    Oare ti-am povestit ce figura i-am facut lui Mihai ? Intr-un an si-a pus in gand sa vada care dintre ele imi plac mai mult, unele fiind cu carne de pui, altele cu spanac sau mai stiu eu ce. Asa ca M. a stat ca o Cenusareasa si a separat bobitele dupa forma si culoare (cu mirosul nu sta asa de bine ca mine !) si apoi a pus portii egale in farfurii diferite, sa vada din care mananc mai mult. Ca sa-l necajesc, am mancat la fel de mult din fiecare farfurie. De fapt, toate erau asa de bune ! Dar mai ales imi era teama ca daca ii arat ca unele imi plac mai mult decat altele, ar fi fost in stare sa-si petreaca noptile aleagand bobite 😉

    Bisous, Dali !
    Si sanatate Mirellei !
    PS Amelia si Mihai pleaca pentru cateva zile in vacanta si nu stiu daca vor avea internet. Scuze anticipate daca nu voi avea ocazia sa fiu pe blog. Mihai mi-a spus ca a pregatit postari sa apara automat in lipsa lor.
    Eu raman acasa cu Mihaela. Sper sa nu ma convinga sa devin si eu vegetariana… Pe A&M aproape i-a convins 😉
    A propos de tentanta propunere de milk shake cu banane : stii ca am vazut filmulete cu pisici mancand banane ?
    B.

Laisser un commentaire

 
