Journal Dali, 03 iulie 2013

Dali 2 iulie 2013 002 (4)

Astăzi după amiaza a ajuns Mirella de la teatru foarte, foaaarte bolnavă, tuşea ca un măgar şi îşi tot sufla nasul prin vreo trei batiste de hîrtie. Mi-a pus rapid ceva de mîncare, oricum mai aveam nişte pătrăţele din alea tari şi fără nici un gust, după care a ieşit dar a revenit rapid. O văd eu că deschide o cutiuţă mică, scoate de acolo două pastile imensee!! şi le înghite pe amîndouă deodata! Sar şi strig, Nuuuu!!! Nu te sinucide, te rooog!! Promit că voi fi cuminte şi nu mai sar ca în Cirque du Soleil şi nu te mai zgîrii şi nu mai răstorn toate cărţile din bibliotecă şi…

Zice, Ce-ai?? E piramidon, trebuie să iau o doză şoc, alminteri nu îmi trece!!

Ouffff… M-am liniştit…

Se întinde Mirella pe colţarul din salonul nostru şi cred că voia să doarmă niţel. Dar eu, foarte îngrijorată!! Adică eu cînd am vomitat şi mi-a fost rău de-am crezut că mor, ea m-a ajutat, şi-a pus palmele pe burtica mea şi a făcut acele vrăji, v-am mai povestit despre asta, cum să o las eu aşa, cînd o auzeam cum miorlăie mai ceva ca o pisică!

Aşadar am sărit şi eu lîngă ea, am ajuns pînă la faţa ei şi am început să o mîngîi pe obraz… dar fără gheare, normal! Pe urmă am început să îi ronţăi părul, aşa cum fac în fiecare dimineaţă în patul ei, în timp ce ea îşi bea cafeaua, j’adorrre ça!!

Văzînd că tot miaună şi nu dă semne de viaţă normală, chit că inima îi bătea în ritm firesc pisicesc, am parcat pe umărul ei stîng şi am început să mă joc cu braţul şi mîna ei. Am mîngîiat-o, am dat cu limbuţa pe degete, am muşcat pe urmă, dar nu tare!! Doar aşa, în joacă! La un moment dat s-a ridicat Mirella, a numărat 13 puncte capsate de mine (treişpe, vă jur că nu a fost cu intenţie!!) din două ieşea sîngele gîl, gîl şi s-a dirijat către baie să îşi pună nişte din ăla… Betadine îi zice, care se foloseşte atunci cînd eşti muşcat de un tigru ori de un crocodil.

Pe urmă s-a aşezat la ordinator şi a început a scrie.

Sînt tare fericită acum, totul e în regulă, uite cum am salvat-o eu azi pe Mirella mea!

Vă pup şi vă ubesc iubesc,

Plein de bisous, Dali

~ par Mirella Tonenchi sur 03/07/2013.

3 Réponses to “Journal Dali, 03 iulie 2013”

  1. astept continuarea!
    pupici Dali

  2. Salut Dali !

    Amelia si Mihai mi-au vorbit mult de tine in ultimul timp si chiar mi-au aratat poze cu tine. De abia am asteptat sa apara o noua postare din partea ta pe blog ! Recunosc ca ceea ce m-a facut sa-ti scriu direct este faptul ca esti pisicuta, iar nu motan 😉

    Nu ca as avea ceva cu motanii, dar altceva e sa poti discuta ca de la felina la… felina. Ma rog, si motanul de vis-a-vis afirma ca e « felina » ! Nici nu l-am bagat in seama ! Macar de ar fi facut acordul, sa-si zica « felin » ! Se vede ca in viata lui n-a rasfoit o carte, daramite sa doarma pe un dictionar, ca tine, sau sa cerceteze cartile din biblioteca si pe partea cealalta a mobilei, ca mine. A&M mi-au spus ca ti-au povestit aventura… Au trecut cativa ani de atunci…

    Uite ca imi dau seama ca nu m-am prezentat.
    M-am nascut in martie 2006. Sau, mai bine zis, atunci m-a adus Mihai acasa si pe vremea aceea eram foarte, foarte mica. Amelia si Mihai m-au botezat Bonnie. Nu ma intreba de ce, ca nici ei nu mai tin minte. Se pare ca au facut si cautari pe internet ca sa aleaga numele…

    Sunt o gramada de poze cu mine pe blog. Daca faci « Bonnie » pe « Rechercher » pe blogul nostru o sa ai o multime de raspunsuri ! A propos, am zis « faci », dar cred ca e mai bine sa o rogi pe Mirella sa faca asta si sa nu lucrezi prea mult la calculator. Am aflat ca strica ochii ! Si Amelia si Mihai, ba chiar si Mihaela si Cristina (fetele lor) poarta ochelari ! Inchipuie-ti cum ne-ar sta noua cu ochelari !!

    A propos de Mirella : e foarte bine ca ai grija de ea ! Odata adoptati, trebuie sa fim foarte atenti cu ei ! Mai ales ca am impresia ca nu sunt nici foarte dotati de la natura. De exemplu, A&M intra in casa numai pe usa si pe scari. Niciodata nu i-am vazut sa intre prin fereastra de la bucatarie, asa cum fac eu, cand am chef ! Si e doar la etajul intai ! Ce sa mai vorbim, sa se urce în varful pinului sau pe garajul vecinului…

    Gata, ma opresc, stiu ca Mirella e bolnava si poate nu are putere sa stea de vorba prea mult.
    Ai grija de ea !

    P.S. Mi-a placut chestia cu Betadina 😉
    Crocodilule !

    • Waoh!! Saru’mina tante Bonnie!! Am vazut pozele pe blog si am citit multe, multe cuvinte, sinteti asa de frumoasa!!
      Eu ieri nu am mai avut timp de nimic, am ingrijit pe Mirella printre alergaturi si timpuri de somn, pe urma toata noaptea asa a tusit ca nici nu am putut dormi si mi-am pus labutele peste urechi dar tot degeaba, de vreo patru ori s-a trezit si a mers in bucatarie, poate de mai multe, dar eu numa’ pina la patru stiu sa numar… deocamdata! Pe urma cind s-a facut ziua m-am dus la usa la ea si am scirtait de trei ori ca sa se trezeasca, sa imi dea de mincare (in timpul noptii am rontait toate crochetele din castron de care in rest nu ma ating!) si apa si sa curete nisipul imprastiat de mine prin toata baia, sa ma pot duce si sa imi fac toaleta, ca o pisica normala. Ah! Si sa mearga la teatru.
      Pe urma dupa amiaza a venit si tot tusea, eu iar am tras niste scartieturi mai ceva ca un marfar in gara si intr-un final am primit niste ficat si inima de pui! Cam calde, dar le-am haplit instant, ca apoi am sughitat de muulte ori.
      Inca nu stiu sa imi ascund ghearele atunci cind ma joc cu Mirella si e toata zgiriata si muscata, chiar daca eu nu vreau sa musc, eu doar ma joc!
      Hi hi hi, am probat azi, cind eram singura, niste ochelari! Sa vad cum imi sta, brrrr, n-am vazut nimic prin ei alors i-am aruncat cit colo. Asa ca o las mai moale cu scrisul pe ordinator, cred ca Mirellei ii sta mai bine cu ochelari decit mie.
      Mi-a adus doua mingiute azi, una portocali si ailalta mai mica, mov cu doi ochi! Si sar mingile alea de nu le vad si eu le tot alerg da’ nicicum nu le prind! Pai treaba e asta?? Ce-o fi fost in capul ei? Auzi! Sa-mi aduca mingi! Mie!! Pffff…
      Bon, acum merg sa verific de n-a mai pus si niste pipote din puiul ala, c-am vazut eu ca le-a gatit pentru mine special!!
      A bientot, bisous :*
      Dali

      PS: Hi hi hi, am vazut tante Bonnie ca aveti un pisi-bar la Paris!! Miam! Poate mergem odata sa topim un milk shake de banane! Chiar daca mie nu imi prea place laptele, daca punem niste pestiuci prin milku’ ala il facem numai bun!

Laisser un commentaire

 
