Jurnal Dali, 19 iunie 2013

Dali 19 juin 2013

Ne înţelegem tot mai bine, Mirella et moi. Cînd nu îmi mai place mîncarea sau nu mai este nimic în caserola mea nouă cu Hello Kitty fac un scandal monstru, miaun cît mă ţin plămînii de parca aş fi la Foamea de la 1907 şi nici nu am mîncat de atunci.

Mirella se apucă de pregăteşte masa iar eu continui a miorlăi, ea îmi tot spune, gata, gata, Bebe, imediat!! Eu nu şi nu, zbier cît mă ţine gura, Mirella zice, Hey Ho Dali!! Ai răbdare Bebe, merde!

Azi am primit… Waoohhh!! PEŞTE!!!!! Ouh là là !!! Quel délice ! Miaammm… Mi-a dat Mirella bucăţele mici, mici din palma ei, am lins tot !

Au venit apoi nişte prieteni de-ai noştri, m-au smotocit bine amîndoi de nu m-am văzut, mi-au dat mulţi bisous, asa ca Mirella, dar sînt super ok oamenii ăştia, chiar iubesc pisicile, aşa cum sînt şi eu, au şi ei vreo doi pe acasă şi întotdeauna au avut, m-am bucurat mult că i-am întîlnit.

Sper că mai veniţi, da?! Acum dorm, am făcut dodo în braţele Mirellei pînă acum, dar ea are de lucru şi m-a depus frumos pe perniţa mea roz.

Aş vrea ca Mirella să nu mai trebuiască să meargă la lucru, să stea acasă cu mine şi să îşi scrie cărţile, am auzit că este un scriitor génial, ea!! Şi promit că nu o mai deranjez cînd lucrează, ba mai mult, o voi ajuta să îşi scrie cărţile!

Pe curînd, bisous!

Dali

~ par Mirella Tonenchi sur 19/06/2013.

Laisser un commentaire

 
