Jurnal Dali, 17 iunie 2013

Waoh!! Sint o vedeta, eu! Ma vor da la teve!!!

Well… Mirella nu are teve, mais on s’en fout, nici nu avem nevoie, ne distram foarte bine si asa!

Hihi, ieri au venit niste oameni faini si ne-au luat interviu, Mirella a scris o carte si ei au venit sa aduca cartea ! Muuuulte carti au adus, o cutie intreaga, mare de tot iar eu am fost in delir ca am avut ce roade ! Ei nuuu… nu am ros cartile ! Drept cine ma luati, am capsat doar cutia !

Pe urma seara nu am avut somn si am facut rinduiala prin baie, am tot mutat ligheanul, apoi am trecut la mica biblioteca din hol.

Azi dimineata am primit un maglaveis facut de Mirella dupa indicatiile doctorului unde am fost noi, dar cam imbecile ce docteur, ca dupa ce am mincat si m-am jucat si am sarit in toate directiile si m-am dat peste cap si am facut 9 sute de giumbuslucuri, am parcat pe patul Mirellei, am tras un pui de somn dupa care… Ayyyyy…. Cine moare ??? am vomitat tot….  Mirella m-a luat rapid in brate dar nu am apucat sa ajungem in baie, ca Beurkkkkkk… tot pe jos… Noroc ca nu sint covoare la noi, altfel aveam o problema…

A plecat Mirella undeva, lucreaza ea, si tot injura rasa medicilor, cred ca din cauza mea. Dar a venit repede!! Cred ca a fugit de la lucru… Dar sa nu mai spuneti la nimeni! Mi-a adus niste laptic simplu si brinza proaspata dar eu nu am vrut decit laptele…

Ha ha!!! Dar pe urma… Dupa amiaza a facut o supa de pui cu morcov… Mmmmiammm!!!! Io as fi topit tot din prima, dar Mirella m-a facut Haplea si a zis ca totul trebuie pe rind, cite putin, asa ca sa nu mai vomit si sa nu imi fie rau.

Cred ca ma iubeste Mirella! Imi da bisous tot timpul si ma primeste cind vreau eu in brate atunci cind are de lucru la aparatul ala ce lumineaza tot timpul si ciudat. Am scris si eu acolo!! Cu toate cele 4 labute dar Mirella a spus ca mai am de invatat sa tastez si sa fous le camp d’ici! Si nu care cumva sa cad in cap!

Cred ca si eu o iubesc pe Mirella punct

Pe es, am un al treilea loc de dodo, o pernita moale, moale, Roz!!! Pe ditamai coltarul din salonul nostru.

A bientot,

Dali

~ par Mirella Tonenchi sur 17/06/2013.

Laisser un commentaire

 
