Jurnal Dali, 15 iunie 2013

15 iunie 2013

Dali 012

Waoh! Azi m-a dus Mirella, că aşa o cheamă pe nebuna care m-a luat la ea, la DOCTOOOR!!!!

Am comentat cît am comentat, asta nu şi nu, aujourd’hui c’est le vet!

Mamma mia, mi-a băgat monstrul acela o ditamai pastila cît un bolovan pe gît de credeam că pîn-aci mi-a fost şi pe urmă nişte picături undeva în spatele capului, că n-am apucat să văd nici unde, şi nici să dau cu lăbuţa, dar odată ajunşi acasă la noi totul a fost în regulă.

Partea proastă de abia după amiază a venit, Mirella a dispărut ca magaru-n ceaţă pentru muulţi ani şi mi-a lăsat nişte iaurt pentru dejeuner. Bun iaurtul, l-am halit aproape tot, dar la un moment dat burtica mea a început a face scandal iar eu am vomitat absolut tot pe pijamalele ei de pe patul din dormitor, unde, am uitat să vă povestesc, eu mi-am făcut un al doilea loc de dodo…

Ajunge Mirella, eu aud cheia în uşă şi mă ascund! Normal, dacă erau hoţii????? Cu greu m-a găsit printre cărţi, deşi trebuia a şti unde sînt!

Eu rău, de abia mă mişc, Mirella se sperie de moarte, mă bagă în coş şi fuga la Doctoor!!! Acela avea închis sîmbătă dupa amiaza, ea aleargă cu mine în coş spre casă, eu miaun de se aude pînă la Arad, vreau să ies din coş, Mirella nu şi nu, Hai Dali, mai avem puţin pînă acasă, hai bebe!

Oufffa…Am ajuns la noi, Mirella a făcut nişte vrăji cu palmele pe burtica mea şi… Allez Hop!!!

Sînt super bine, alerg peste tot, stau în braţele ei cînd am eu chef, Que la vie est belle! 😀

~ par Mirella Tonenchi sur 15/06/2013.

2 Réponses to “Jurnal Dali, 15 iunie 2013”

  1. Simpatic foc, Dali!
    Si scrie bine 😉

Laisser un commentaire

 
