Jurnal Dali, 14 iunie 2013

Dali 007

Eram în maşina lui Beatrice, mai exact în interiorul motorului, cînd aud eu o voce mierlocească, Pis, Pis, hai Pis, pis…

Hmmm… voyons, vocea asta sună bine, chiar dacă face pe pisica şi nu o duce mintea că nici o mîţă nu o crede… Ia să ies şi să văd… Aşaaa, stau pe roată, vocea insistă, Pis, pisss!!! Văd şi o mînă, a vocii… hmmm… să ies, să nu ies?… Să ies? Vocea miorlăie non stop, Piss, Pisssii!! Ou la la la!! Hai că ies!

În secunda doi mîna s-a întins spre mine şi m-am trezit într-un loc moale şi cald, mrrrr….. iar mai apoi cu un bol plin cu lapte în faţa botului meu… Miam!!

Am lipăit cît am putut, fără să iau aer, foamea era mare şi numa’ ce aud, Dali! Dali bebe!! Dali!

??? Păi… Dali?? Dar eu sint Monet, merde!! Cucoana nu şi nu, dă-i într-una cu Dali! Bofff…. Ok, sînt Dali dacă vrei neapărat şi îmi dai lapte!! Miam!! Se vede treaba că mă şi găseşti craquante, alors aici e de mine!!!

M-am distrat toată seara, pînă noaptea tîrziu, am inspectat bine locurile, toate rafturile pline de carti si de praf, pfui!! Sub pat, sub bibliotecă, între aparatul ăla de răcit şi perete, sub vană, de aici am ieşit completamente plin de praf şi de gongi decedate, pfff Doamnă, mai fă curat şi pe unde nu ajungi, că nu de asta am aterizat eu, c’est compris?

Seara mă tot îmbia cu cică locul meu de dormit, un coş din nuiele vechi de cînd lumea, noroc că prosopul era curat dar nu m-am prezentat nici de-al naibii aseară, madame s-a dus la dodo iar eu unde am avut chef.

~ par Mirella Tonenchi sur 15/06/2013.

Laisser un commentaire

 
