Automatizare şi informatizare la enelul evului mediu

Vreau io să platesc la enel. Adicătelea curenţii. Ultimele două zile au fost în abandon de travail, îmi tot zicea o tanti automată cum că ei tocmai îşi îmbunăteţesc sistemul, ca să fie şi mai bine pentru noi, clientii, chiar perfect! Şi că în momentele alea cînd tot sunam eu, nu se putea, că erau în lucrări, revizii şi verificări.

Booon. Reiau azi, cinci apeluri, că nici eu nu mă las cu una, cu două. Din mesaj în mesaj, Apasaţi unu pentru telecitire sau teleinformare, nu mai ştiu exact, oricum ceva cu tele, adică de la distanţă. Cum tastam codu’ enel, cum îmi zicea tanti aia, (o fi aceeaşi??), că :p codul nu a fost tastat. Hey, Ho! Da’ mie pe ecranul ăla mic al aparatului moştenit de la Mr Bell îmi apare codul! Carevasăzică l-am tastat! Apăsaţi doi pentru tastare, pe urmă şapte pentru că cică nu l-am tastat, dar am făcut-o, je te jure!, 66 ca să discut cu paznicul de noapte, acela n-avea chef de mine, aşadar tastaţi patru ca să reluaţi întreagă operaţiunea, ok, am reluat, tastat iar codul de trei ori, după care madame îmi mulţumeşte pentru participare şi mă mai aşteaptă pe strada ei… tel

Reapelez, în speranţa că un om adevărat va accepta a vorbi cu mine, nu merge aşa uşor, de fapt nu merge defel, din instrucţiune în instrucţiune am apucat să îmi verific toate cele 24 butoane ale aparatului de sunat pe unul ori pe altul, bună ocazie, funcţioneaza toate! Inclusiv ăla de spikăr.

Bon, în final nu am reuşit nimic, nici nu am apucat să dau ce am cetit pe contor, căci la nana nu recunoştea nici în ruptul capului că aş fi introdus codul enel. În telefon şi ca să îl audă ea.

În concluzie nu am înţeles nimic, în afara faptului că este total imposibil a aplica o tehnologie firească pentru secolul XXI, unei instituţii care îşi tîrăşte zilele pe undeva prin evul mediu bien merci.

~ par Mirella Tonenchi sur 20/05/2013.

4 Réponses to “Automatizare şi informatizare la enelul evului mediu”

  1. De unde se poate vedea ca nu ai vocatie de cititor de contor :))

Laisser un commentaire

 
