Mr Gray – Ultima seară a fluturelui – (c) Mirela Tonenchi

Intră! E deschisă fereastra, ce mai aştepţi?
Stai! Nu ma-npinge, ce-ai?
Du-te, du-te!!
Dar e cineva… E cineva acolo…
Hai!!
Ţi-am spus să nu mă împingi!
Intră!
Încetează! E cineva! Stai să văd mai bine… E Ea!

Care Ea?
Ea! Eşti stupid? Ştii bine.
Ohh! Păi tocmai! Poţi intra dacă e singură. Ne lasă pe toţi înăuntru.
Maşina de scris ţăcănea sub viteza degetelor Ei, textul se ivea precum dimineţile toamnelor dar mult mai rapid, Îmbrăţişează-mă şi leagă-mi ochii cu cea fîşie intimă de cer, să nu mai pot decît simţi desferecatul iz al anotimpului, doar auzi cum cade prima nea cu fulgul ei dintîi, cu şuierul şi viforul din începuturi.
Îmbrăţişează-mă legat de vasul odisee, pîn’ce lumina exploda-va în durere şi în iubire iar mai apoi în tot.
Îmbrăţişează-mă-n lumină.
Şi zbor, şi zbor, şi zbor…
Ai văzut?
Mulţumesc gîză-molie, dreptate ai avut!
Gzzzzzzz…
Gzzzzzzz…
Ah!! Gîză-molie!!! Mori!! Nu trebuia… De ce???!! Nu era a ta Lumina! Cum ai crezut?
Îmbrăţişează-mă-n lumină…
Ai plecat… Era un bec doar.
Eu, fluture, rămîn.. rămîn cu Ea, pîn’ce lumina exploda-va în durere şi în iubire, iar mai apoi în tot.
Mirela Tonenchi (c) 2012
~ par Mirella Tonenchi sur 31/10/2012.

Laisser un commentaire

 
