Doar toamnă

 

 

E toamnă şi frig,
mi-ai spus,
şi lumea se-nstrăinează
şi pleacă
şi uită
şi noi
şi cocorii,
ca tot ce e viu
şi trăieşte
şi plînge ascuns,
şi cu asta gata,
cînd te-am întrebat
de ce ai uitat
privirea aceea rece
pe chipul meu.

sept. ’88

~ par Mirella Tonenchi sur 26/10/2010.

3 Réponses to “Doar toamnă”

  1. […] Doar toamnă Tue Oct 26, 2010 21:17 pm     E toamnă şi frig, mi-ai spus, şi lumea se-nstrăinează şi pleacă şi uită şi noi şi cocorii, ca tot ce e viu şi trăieşte şi plînge ascuns, şi cu asta gata, cînd te-am întrebat de ce ai uitat privirea aceea rece pe chipul meu. sept. ’88 Filed under: arta, Cotidiene, cultura, music, Photos, […] […]

  2. ciao. imi plac versurile:) sunt chiar conductoare de privelisti.
    bravo.keep going;)

Laisser un commentaire

 
