Ploaie de iarbă

M-am oprit privind la tine.

Aveai în păr

şi în ochi şi în zîmbet

fire de iarbă.

Palmele ţi-erau pline

de iarbă şi

le-ai presărat deasupră-mi

ca o ploaie nesfîrşită de stele.

Plouă! ai strigat

şi am luat-o amîndoi

la fugă printre stropii limpezi

ai ierbii.

Ne-am oprit apoi,

iarba ne şiroia pe braţe

iar noi ajunseserăm verzi

de-atîta ploaie.

M-am îndepărtat privind la tine

şi la ploaia de iarbă

care îţi picura încă

pe pleoape.

   
mirella tonenchi, iul. ’86
~ par Mirella Tonenchi sur 18/05/2010.

Laisser un commentaire

 
