30 decembrie 1947 – alungarea unui REGE…

Pentru majoritatea românilor ziua de 30 decembrie reprezintă ziua de dinaintea ultimei zile din an. Pentru mine şi încă puţini, acei cîţiva, înseamnă « ziua cînd România europeană a încetat să existe… », aşa cum un prieten scria pe un anume site. Ai dreptate Tavi, Mulţumesc!

Nu voi relua acum istoria, cei care o cunosc, o cunosc…  cei ce nu, oricum le va fi degeaba…

Pentru mine un lucru e clar:

Trăiască Regele!

~ par Mirella Tonenchi sur 30/12/2009.

4 Réponses to “30 decembrie 1947 – alungarea unui REGE…”

  1. ce bine ca am dat peste pagina ta si mi-am reamintit semnificatia acestei zile….simteam ca are ceva special, dar m-a luat agitatia asta desfarsit de an si nu am stat sa ma gandesc la ce s-a intamplat acum multi ani. D`zeu sa il pazeasca pe regele Mihai!

    • Multumesc pentru vizita Castalia, Dumnezeu sa il aiba in paza, caci noi nu am stiut a il pastra…

  2. nu indraznesc sa ma gandesc la ce am fi putut ajunge daca l-am fi chemat inapoi sa ne scoata din blestemul comunist de care nu suntem in stare sa ne curatam….ce suntem, de cine suntem condusi si ce am fi putut ajunge daca am fi fost calauziti de Majestatea Sa. Tot secretul e sa nu ma mai uit la tv ca mi se face efcetiv un rau fizic sa vad atata incompetenta si mizerie morala. D`zeu sa aiba mila de Romania!

    • Am fi ajuns, poate, o tara normala… cu oameni normali, civilizatie si normalitate, bun simt si demnitate… cea pe care am pierdut-o… definitiv cred, da, sint cinica… asta este…

Laisser un commentaire

 
