St Trinian’s – Love is in the air

Dacă nu aţi văzut încă St. Trinian’s, filmul, merită să o faceţi!

Eu doar acum două zile am avut norocul de îl urmări, inteligent şi minunat pretext pentru Rupert Everett, Colin Firth şi, nu în ultimul rînd, Russell Brand de a îşi etala, încă o dată, valoarea…

Ok, filmul e supus drepturilor de autor, asadar… Am gasit insa asta pe youtube, macar ii auzim!…;)

~ par Mirella Tonenchi sur 13/12/2009.

5 Réponses to “St Trinian’s – Love is in the air”

  1. Am vazut si eu filmul sambata seara, pe Acasa 😀 intr’adevar foarte tare 8->

  2. eu sunt innebunita dupa film…imi place pur si simplu :-??am deschis de curand un forum http://st-trinians.forumz.ro unde sper sa cunosc mai multi fani:-??

  3. in 2009 a aparut St. Trinian’s 2.. din pacate nu dau de el niciunde.. daka cumva ml`ati gasit spuneti`mi si mie va rog.. ;( multumesc:*

    • Waoh, nu stiam de partea a doua. Tocmai am intrat pe BitTorrent si am gasit acolo ceva insa la descarcari este 0… Hmm, voi vedea daca merge downloudul. Interesant, chiar azi am revazut filmul, il aveam dat jos tot prin Torrent, din pacate in franceza si se pierde mult. Ca de obicei la filmele sincronizate.

Laisser un commentaire

 
