Comentarii enervate la articolul « Ca la miliţie: unul ştie a scrie, celălalt a citi… »

Primeam ieri un comentariu la articolul meu « Ca la miliţie: unul ştie a scrie, celălalt a citi… » De la cine? Nu ştiu pentru că doamna ori domnişoara ori domnul ori domnişorul cu pricina a ţinut cu tot dinadinsul a ramîne în anonimat. I-am, bineînţeles,  răspuns după care astăzi, hop! al doilea comment! Ceea ce nu e rău, uite cum creşte traficul 😀 Nici o problemă! Este unul din drepturile omului, la fel ca şi acela al exprimării libere într-o democraţie la fel de liberă iar cum firea mea poate fi catalogată ca « suficient » de democrată, iată că l-am aprobat aşa încît să poată fi văzut de toată lumea ba mai mult, uite că îi « închin » şi un articol, merci mult comentatorule, am subiect de articol! Aici comentariul, este şi in comments, dar ţin să îl ataşez aici:

Lider de opinie era , si ati inteles foarte bine. Faptul ca evidenta populatiei este in cladirea Politiei Municipiului Timisoara nu are nici o relevanta fiindca este al PRIMARIEI acest serviciu. Inca o data va recomand sa va documentati , desi pe blogul personal poate scrie fiecare ce prostii vrea, dar totusi daca va considerati ziarista, documentati-va ca va faceti de ras. Dar in Romania unde presa este presa doar cu numele , si de fapt toti sunteti doar pe interes si pentru bani exclusiv, nimic nu ma mira. Suna mai bine un ,,articol,, in care se arunca cu noroi in politisti decat daca aruncati cu noroi in functionari ai primariei.,,Da bine,, nu asta e expresia voastra ? Eu ma tot intreb cum nu realizati ca de 20 de ani atentati la siguranta nationala demoland institutii precum Politia. Voi ,,ziaristii,, nu atacati politistul corup si dovedit, voi numiti fara dovezi politistii in corpore ca fiind corupti, incompetenti , militieni etc.Ca si cum militinii erau o specie de paria ai societatii pe vremuri.Invatati tineretul numai prostii si nonsensuri.

La recomandările insistente de a mă documenta, am făcut-o! Iată documentarea, mai exact fix docomentul cu pricina, în speţă cartea mea de identitate. Sper că veţi înţelege, dorind din tot sufletul meu ca nu care cumva să atentez la siguranţa naţională, Doamne fereşte!, am decupat doar esenţa din respectivul document.

Acuma ce nu pricep eu nicicum este insistenţa comentatorului de a mă defini ca ziarist. Să o iau ca un compliment? Să o iau ca o jignire? Ok, nu o iau nicicum!

Că ziarist nu sînt. De scris nu sînt eu în măsură a aprecia dacă ştiu a scrie. Lider de opinie? Apăi dacă tot aţi adus vorba… 😉 Însă cu siguranţă ştiu a citi.

~ par Mirella Tonenchi sur 19/11/2009.

2 Réponses to “Comentarii enervate la articolul « Ca la miliţie: unul ştie a scrie, celălalt a citi… »”

  1. C’est en réalité une chanson de Serge Lama. Reprise par de nombreux chanteurs ou chanteuses …

    Sur ce lien, ils chantent tous les deux :

  2. Ah super, merci Axel! Je la connais aussi dans la version de Lara Fabian. Mais c’est pas un montage ca? Oui, oui… c’est l’ecran en arriere.

Laisser un commentaire

 
