Pe un stîlp, în Timişoara

ajutor

~ par Mirella Tonenchi sur 01/11/2009.

3 Réponses to “Pe un stîlp, în Timişoara”

  1. adevarul este ca peste tot in tara se raspandeste saracia,ca majoritatea populatiei este in saracie,si adevarul este ca bogatii nu ajuta caci sa fim seriosi acuma,nu puteam facem nimica sa schimbam asta!cel putin cum zicea Darwin cei puternici supravietuiesc si aia slabi mor.se pare ca se aplica si in 2009.dupa cum decurg lucrurile cu totii vom fi in « deep shit ».eu sunt un simplu om,calcat in picioare de altii,si eu am probleme,nu ii pot ajuta pe « nefericiti »,sunt depasit.peste catva ani poate si eu voi ajunge mai jos.este inevitabil!tot ce pot face este sa stau si sa privesc.imi pare rau,sunt doar un simplu om.
    si ms pt piesa. »what a wonderful world » chiar este minunata,numai noi nu puteam aprecia.
    scuza-ma te rog stiu ca ce am scris mai sus este dur si neclar,dar astazi cineva ma enervat bine de tot.

  2. Dureros Mirela,ce se intimpla,asa am ajutat si eu niste parinti,o seara frumoasa,:(

    • Da dar hîrtia era şi ruptă… lipsea partea cu numărul de telefon. Tipic… pentru noi, glume şi gesturi de prost gust.

Laisser un commentaire

 
