Divertis sau prostitutio in integrum

Acum douăzeci, zece ani, eram fan Divertis. Îi admiram, le apreciam inteligenţa, curajul şi spiritul. Nu ratam o emisiune a lor, un spectacol live ori difuzat după. Ţin minte că au apărut de vreo două ori la Gala premiilor Uniter şi au făcut valuri, au obţinut aplauze în ropote şi aprecierea ţării întregi. Dar atunci era altă ţară…

Erau doar ei şi nu acceptau în trupă femei, întotdeauna mi-a părut foarte OK formula respectivă şi veţi rîde pentru că nu am cum a fi misogin de vreme ce fac parte, se pare, sexului cu semnul plus.

De la o vreme s-au schimbat… iar acum, rău de tot. Urmăriţi posturile de televiziune unde se produc? Urmăriţi emisiunile lor? Glumele lor? Bancurile şi schetchurile insipide şi fără pic de spirit în care au adunat o grămadă de pipitze şi artiste ale poporului la fel de răsuflate şi pierdute în spaţiu ca şi ei? Şi la care rîd singuri!!!

Sînt mulţi actori care s-au dedat prostituţiei, mai devreme ori mai tîrziu după 1989. Actori adevăraţi, am mai scris despre asta. Nici « divertis », iată, nu a pierdut vremea. Poate că au suferit cu toţii o operaţie de lobotomie, altminteri nu îmi pot explica căderea aceasta, prostituţia asta pe gratis… Nu cazi în prostie şi cretinătate aşa, dintr-o dată şi fără motiv.

De fapt deloc pe gratis… Kitschul perfect!

Mai rămîne să presteze în « State de RRomania »… Nu că m-ar mai mira…

La lobotomie est une opération chirurgicale du cerveau qui consiste en une section ou une altération de la substance blanche d’un lobe cérébral. Elle est désormais interdite dans de nombreux pays et n’est plus considérée comme sérieuse du point de vue médical, excepté dans les cas où aucun autre traitement n’est envisageable.

 Sursa : http://fr.wikipedia.org/wiki/Lobotomie

Ce păcat… Ca orice lucru bun şi adevărat în ţara asta, moare.

Doar eu vad aşa???

Iată nişte copii care îi surclasează net! Adică îi desfiinţează pour toujours!
Divertis? Cine???

PS: Iaca şi saitu’ oficial:
http://www.farazahar.com/

~ par Mirella Tonenchi sur 17/10/2009.

4 Réponses to “Divertis sau prostitutio in integrum”

  1. Ma crezi sau nu, eu nu am urmarit niciodata vreo emisiune cu Divertis.

  2. ce bine (mi se tot scria bien :)) ca nu am urmarit « Divertis » asa ca… n-am ajuns sa traiesc dezamagirea ta. da, multi actori se « prostitueaza » astazi, dar nu toti ar fi de condamnat. doar daca au suficiente venituri care sa le permita un trai decent si totusi accepta … prostitutia prin kitch!

    • Am lucrat cîţiva ani în teatru şi încă mai am contacte, prieteni, sigur că unii mai fac diverse reclame ori se produc în campanii de promovare şi cîştigă mai mult decît serios, din publicitate întotdeauna s-au facut bani. Chiar şi din cele care nu « te scot din minţi »… 😉 Reclamele… 🙂
      Dar totul are o limită iar eu cred că ar trebui să îşi pună întrebări înainte de a presta în anume spoturi publicitare, în emisiuni în kitsch perfect ori… telenovele… Ce credibilitate mai are el pe scenă, în faţa spectatorului pe care se presupune că trebuie să îl înveţe, să îl educe şi să îl cultive. Ca să nu moară prost. Niciuna!
      Eu cred ca actorul e actor şi nu cocotă de uliţa mare.

      PS: Şi mai intervine ceva: riscul să moară amîndoi proşti… pardon, prostiţi.

Laisser un commentaire

 
