Adrian PINTEA, repet…

Mă chinui de o oră să găsesc pe cele situri articole de bun simţ şi normale despre Adrian Pintea. Nu reuşesc!

Neveste plînse, soacre frustrate, prieteni-actori obligaţi a zice cîteva vorbe, acolo… Nimic sincer, nimic adevărat… afară de cele două filme ataşate anterior… Ce păcat!

Doar atît…

~ par Mirella Tonenchi sur 08/10/2009.

2 Réponses to “Adrian PINTEA, repet…”

  1. imi pare bine cind un actor nu este uitat, mai mult ca el a jucat in roluri istorice vad ca si steagul dacic cu cap de lup care facea dusmani sai inspaiminte , dar un lucru nu l-am vazut in filmele lui pintea dar nici a celorlanti ,poporul trac din care a luat nastere daci cel putin asa stiu am gasit cinva cu multi anii inainte, ceva de cultura a tracilor se referea la cultivarea griului , mai bine zis semanatul griului am spus lucrul acesta pentru ca vad ca iti place istoria antica a rominiei , sint initiatorul inca ne recunoscut al frontului democrat romin , dar istoria trebuie scrisa reala nu F.S.N. A FACUT REVOLUTIA 1989 IARTAMI EVENTUALELE GRESELI telf 0244480655 la revedere mirica

  2. doamne, mirella, bine ca mi-ai amintit de marele nostru Pintea. cand a murit am avut un soc. nu mi-a venit sa cred. am adunat cateva poze sa-i dedic un « memento » dar n-am putut. durerea mea a fost prea mare. il percepeam intr-un mod cu totul special, aproape inuman.

    sunt convinsa ca spiritul lui zboara in lumina. RIP, Adrian.

Laisser un commentaire

 
