noi scriem româneşte… şi vorbim la fel…

Noi scriem românește!

~ par Mirella Tonenchi sur 04/10/2009.

3 Réponses to “noi scriem româneşte… şi vorbim la fel…”

  1. nu rromaneste!!!,, asta e…

  2. mirella, ma bucur ca scrii si vorbesti romaneste. uneori eu scriu si romaneshte 🙂

    nu sunt pe facebook. nu stiu de ce nu-mi merge. mi-am facut cont acum cateva luni si cand am vrut sa intru pe pagina, imi spunea ca nu e buna parola, cu toate ca aia era! am sesizat administratorii site-ului de 3 ori despre aceasta problema, dar nu mi-au raspuns niciodata. asa ca am abandonat. mi-a ramas doar pagina creata, fara posibilitatea de a o valorifica! sunt insa pe twitter, asa… pt amuzament 🙂 si pe trilu pt muzica 🙂 raman insa fidela you-tube si wordpress.

    te pup si iti doresc o saptamana deosebita.

Laisser un commentaire

 
