Ce am eu chef… :)

Ooookay… se apropie ziua mea, aşadar pot posta ce vreau eu. Să înjur pe cine am chef, să declar că ador pe cine ador…, să fiu pro ori contra. Hmm, dar cam asta fac tot timpul… 😉

… ok, voiam AC/DC… Pe youtube, embed only by request… that’s it…, incercam altceva, altcineva cu mai putine pretentii, dar la o la fel valoare. Ori poate mai mult…

 

Si nici Jon Bon Jovi nu ne este permis asa… ca la milogi…

~ par Mirella Tonenchi sur 22/09/2009.

2 Réponses to “Ce am eu chef… :)”

  1. Mi-am amintit o povestioara despre cei de la Kiss. Cica au mers la un spectacol nevopsiti si toata lumea urla sa intre Kiss. Le-a trebuit mult sa convinga publicul ca ei erau chiar Kiss. Comentarii ulterioare: « domn’e, da’s urati rau. abia acum inteleg de ce se vopsesc in halul ala » 🙂

Laisser un commentaire

 
