Toamnă?

toamna

Am rugat toamna să nu mă uite.

Să vină mereu peste mine, acoperindu-mă

cu visele ei de aur.

Sînt fiul ei şi orice frunză ce moare

e un gînd al meu.

Fiecare rază filtrată prin iubire

îmi e o dorinţă.

Rog toamna să nu mă uite.

O recunosc mereu, de cînd mi-a dat

lumina.

Sînt fiul toamnei şi fiecare cocor

îmi e o urare trimisă celorlalţi.

O iubesc cum iubesc ploile

iar lacrimile mele le găsiţi dimineaţa,

pe frunze.

Voi ruga toamna să nu mă uite.

Aştept trecerea dimineţilor, poate

voi deveni şi eu

cîndva

toamnă.

mirella tonenchi – nov. 1985

~ par Mirella Tonenchi sur 19/09/2009.

4 Réponses to “Toamnă?”

  1. Superba poezia,ma regasesc in ea
    « Sunt fiul toamnei si fiecare cocor
    Imi este urare trimsa celorlalti »
    Sarutmana ,o saptamana frumoasa ,cu drag Tavi 🙂
    p.s.vad ca te-ai inscris pe toate blogurile.

    • Da, asta am reusit, mai mult vedem… 😉
      Te imbratisez Tavi, multumesc…

  2. iti apartine poezia? e bine daca inca nu te simti toamna. eu da. si suna cam asa:

    Am incercat sa deschid ochii
    Dar genele-mi devenisera ramuri
    Si erau atat atat de grele
    Incat am mai tinut o vreme ochii inchisi …

    Mai tarziu, deschizandu-i incet
    Pleoapele-mi pareau mai usoare
    Ramurile imbatranisera-ntre timp
    Iar lacrimile nasteau grabite
    Frunze aramii.

    … Venise toamna…

    • Da… o scrisesem acum ceva vreme…
      Si tocmai citeam cuvintele tale. Dupa ce TOCMAI intrasem pe celalalt blog al tau si am ramas…………………….

Laisser un commentaire

 
