The Crow…….

Au fost şi alţii… Vincent Perez, Mark Dacascos…, extraordinari fiecare. Dar nu l-au egalat niciodata pe Brandon Lee. Umila mea părere…
Plus coloana sonoră…
Zicea Gustave Flaubert, De idoli nu trebuie să te atingi, pentru că-ţi rămîne poleiala pe mîini.
Voila…

~ par Mirella Tonenchi sur 11/09/2009.

6 Réponses to “The Crow…….”

  1. Iata ca am gasit afinitati: Brandon Lee si Mark DaCasco. Imi plac ambii. Fiecare e bun in felul sau. Pacat de Brandon ca n-a avut sansa de a demonstra cat poate face in cinematografie. A murit inainte de propria lui casatorie. Ce destine tragice in familia Lee!

    Felicitari pentru postare. Muzica este exceptionala.

    • Da, si eu sint un pic fan al ambilor:) Am vazut filme chiar bune ale lor.

  2. revin pentru a preciza ca in « The Crow » da, Brandon a fost superior! RIP, Brandon.

  3. Am ajuns la 4000 de vizite… Suuper, stiu ca nu inseamna mult pentru un blog inceput acum… sapte luni, dar totusi… Merci tuturor!

  4. hai sa fiu eu vizitatorul cu nr.4001 (poate am fost si cel cu 4000, cine stie?) felicitari.

    ai un blog exceptional. m-am abonat. o sa vad daca pot sa-ti las comentarii si pe nick-ul celalalt.

    eu nu sunt fanul nimanui. am simpatii si antipatii. nici eu nu vreau sa am fani, e o chestie naiva. « fan » poate veni de la distractie dar la fel de bine poate veni si de la fanatism. urasc fanatismul.

Laisser un commentaire

 
