Timpuri noi – Tata

Vedeam pentru prima dată clipul de mai jos în… Spania… Pe un post românesc, fireşte, căci gazda mea era fericitul proprietar al unei antene şi al unui contract care îi asigura posturi româneşti. Da, român cel ce m-a găzduit vreme de 10 zile într-o locaţie absolut superbă, la 10 km de Madrid.

Sînt convinsă că majoritatea cunoaşte cîntarea şi filmul care beneficiază de prezenţa unor reale personalităţi ale muzicii şi teatrului românesc. Dintre care unii au ales a se « prostitua », alţii continuă drept vertebral, cîţiva subzistă, alţii au plecat…

Dar trecînd peste toate, merită ascultat şi vizionat.

~ par Mirella Tonenchi sur 05/09/2009.

2 Réponses to “Timpuri noi – Tata”

  1. frumos si atat de real.

  2. aaa, de aici mi se trage vizita, draga mirella 🙂 ma bucur ca ne-am intalnit virtual. iti promit ca voi veni la tine. am nevoie de o gura de cultura, vreau sa ma scald in frumos, sa traiesc emotii roz, verzi dar nu negre… la mine pe blog ma razboiesc cu toti si cu toate, macar de-ar fi de folos. culmea e ca iubesc armonia, ma declar o eclectica adevarata, dar viata nu-mi permite sa traiesc asa cum as dori. ma provoaca la competitii, la razboaie, parca ar avea curiozitatea aia nesatula de a-mi cunoaste limitele. si eu nu zic nu! prefer sa mor in picioare decat sa traiesc in genunchi – asta am retinut de la Emiliano Zapata.

Laisser un commentaire

 
