ZODIA CIUMEI – căutată, cerută…

Am fost sunată din Bucureşti, Iaşi, Suceava… Vor Zodia.

Am lansat-o cu mult noroc la Cărtureşti, în Timişoara. Şi la librăria Corina din Arad. Pentru că am întîlnit şi oameni normali.  Atît. Mai mult, nu am acces în ţara asta… A fost prezentată şi apreciată Zodia de repere ale elitei (din vestul ţării cel puţin), Viorel Marineasa, Adrian Rachieru şi Gheorghe Schwartz.

Nu mă numesc nici Rădulescu nici Esca nici…, aşadar acces nu.

Dar mă sună oameni… din Bucureşti, din Iaşi, din Suceava. Cum pot obţine cartea mea…

Prin poşta naţională, oameni buni, prin poştă… asta distribuţie! ăsta marketing!

Long live Kotler!!!

~ par Mirella Tonenchi sur 26/07/2009.

Laisser un commentaire

 
