Distribuţie de carte în România…

Ieri dimineaţă mă sună o doamnă profesoară din capitală care îmi zise că a văzut la ştirile TVR Cultural despre lansarea Zodiei şi voia a şti cum poate intra în posesia cărţii.
Păi Zodia se află în vînzare doar în Timişoara şi doar într-o singură librărie deocamdată, cea care a găzduit şi lansarea.
Buun. Găseşte ea o prietenă în Timişoara care e dispusă să o cumpere şi să i-o trimită prin onor Poşta Naţională, ca atare mă roagă să iau legătura cu doamna din TM, tot profesoară. Nici o problemă.
Zis şi făcut, în dimineaţa asta mă întîlnesc eu cu soţul doamnei, urmăriţi? alambicate sînt căile distribuţiei, la un oareşce colţ de stradă, în faţa farmaciei de cartier unde locuiesc. Cum l-am dibuit? Cămaşă albastră cu dungi albe, eeeei, ce credeaţi, că mă duc aşa, fără nici un indiciu?
I-am dat cartea, mi-a dat banii. La colţ de stradă, de parcă vindeam cocaină!!
Cred ca aceea e mai uşor de vîndut decît o carte… 😀 Şi se şi cîştigă mai bine… 😉

PS: Povestind, în timp ce muream de rîs, întreagă tărăşenia, cineva din familie care trăieşte în Germania, viel danke, îmi zice, « Mă, ca ţiganii la colţ de stradă, ce stau cu mîna întinsă, da’ tu ai ceva de oferit! Ăia se îmbogăţesc doar stînd cu mîna întinsă! »
Aha! Păi cred că ar trebui să îmi schimb meseria! Nu că scriitorii nu ar fi cerşetori în ţara asta…
Respectele mele!

~ par Mirella Tonenchi sur 01/07/2009.

Laisser un commentaire

 
