Nu mă pot abţine… Becali în Parlament. Ăl’ European…

Eu ştiu engleza, o simt în mine. O mai repet puţin, cam o lună şi gata. Ştiu să vorbesc engleza, dar nu ştiu să pronunţ cum trebuie”. George Becali. Sursa: Presa Online: Gandul

Apăi io i-aş recomanda lu’ nea Becali, dacă tot merge el la Bruxelles, să se apuce mai degrabă de franceză! Lăsînd la o parte accentele limbii lui Voltaire, că nu-i baş musai, dacă tot sîntem (pardon, suntem) noi neam latinesc, e mai lesnea, nu-i aşa? Frantzuzeasca, decît englezeasca lu’ Bond. James Bond…

„Până mi se termină mandatul, vreau să fiu cel mai recunoscut europarlamentar. Este prima mea reuşită şi de-acum înainte vreau să cresc pe linie politică”. „Doar nu mă compar eu cu Stolojan, chiar dacă se crede el mare economist şi finanţist. O să vedem noi cine e mai deştept acolo”. Sursa: Presa Online: Gandul
Comments? No comments…

Mais si, mais si!!

Dan Perjovschi…

dan perjovschi

Communisme. A l’infini….

~ par Mirella Tonenchi sur 09/06/2009.

Laisser un commentaire

 
