Om mani peme hung

Un scriitor scrie o carte. Dar e falit. Nu are unde munci, de unde a îşi cîştiga existenţa. Dumnezeu îi spune, Nu trebuie să îţi cîştigi existenţa, trebuie să îţi trăieşti viaţa, să faci ceea ce îţi place. Lasă cîştigarea existenţei în grija mea. Tu doar trăieşte! Fă ceea ce îţi place. Scrie!
Un pictor pictează o pictură. Dar e falit. Nu are unde munci, de unde a îşi cîştiga existenţa. Dumnezeu îi spune, Nu trebuie să îţi cîştigi existenţa, trebuie să îţi trăieşti viaţa, să faci ceea ce îţi place. Lasă cîştigarea existenţei în grija mea. Tu doar trăieşte! Pictează!
Un muzician compune o operă. Dar e falit. Nu are unde munci, de unde a îşi cîştiga existenţa. Dumnezeu îi spune, Nu trebuie să îţi cîştigi existenţa, trebuie să îţi trăieşti viaţa, să faci ceea ce îţi place. Lasă cîştigarea existenţei în grija mea. Tu doar trăieşte! Compune!
Scriitorul spune: Mulţumesc pentru nenumăratele cărţi publicate!
Pictorul spune: Mulţumesc pentru nenumăratele expoziţii!
Muzicianul spune: Mulţumesc pentru nenumăratele concerte!
Şi atunci?
Scriitorul spune: Sînt fericit!
Pictorul spune: Sînt fericit!
Muzicianul spune: Sînt fericit!

Magicianul spune:  Eu Sînt!

…rugăciunea este o rugăciune de recunoştinţă. Nu este deloc o cerere, ci o afirmare a recunoştinţei pentru ceea ce este. (Neale WALSH)

Mi-a fost frică atunci cînd am dat la tipar cartea aceasta. Ulterior, s-a demonstrat că am avut dreptate. Însă oare nu tocmai frica aceea a mea a făcut ca eu să am dreptate?
Acum totul este în regulă. Am o linişte extraordinară, o eliberare şi o imensă bucurie în acelaşi timp. De ce? De unde? Ceea ce am vrut, perfecţiunea. Şi ea este… Un filigram, o bijuterie…

Se spune că Cineva zicea,
Atunci când cereţi ceva, face-ţi-o ca şi cum deja aţi fi primit…

~ par Mirella Tonenchi sur 29/04/2009.

Laisser un commentaire

 
