despre Daniel Valentin Ceauşescu…

… nepotul unui dictator…
Intram în seara asta pe un blog, nici nu mai ştiu care pentru că instant am căutat prin tot Internetul, care răspîndea, nevoie mare, veşti despre un oarecare nepot al lui Ceauşescu, foarte excitat în declaraţii şi expuneri. Tare regret că nu am retinut numele blogului, de fapt nu era un blog, pentru ca, dorind a îi raspunde, nu am avut acces, fiind un doar site…
Pe urmă, întreaga reţea furnizează informaţii, de ici, de colo despre nepotul Ceauşescului… De unde vine, unde anume este şi încotro se duce, informaţii, vorbe, vorbe, vorbe… Miticisme, şi pentru asta nu voi cere scuze, pentru că ele există ca atare. O isterie generală, a propos de nepotul unui dictator.
O singură întrebare am, domnilor care nu aveţi, niciodată, suficient loc…:
Întreagă această poveste, toată bîrfa aceasta, vă foloseşte la ceva? Vă ajută să trăiţi mai bine? Sînteţi mai fericiţi? Mai oameni?…
Mai bogaţi? Mai voi?…

PS: Marketing-ul şi promotion-ul au doar de cîştigat. Dar el, el ce vină are???
Mass media îl defineşte pe Daniel Valentin nu ca om, ci ca « senzaţional »…, mie mi se pare absolut cretină această abordare. Vă daţi seama, realizaţi ceea ce acest om duce în spate???
Aţi avea curajul să vă puneţi în pielea lui?
Să îi trăiţi viaţa?

mirella tonenchi, 27 avril, 2009

~ par Mirella Tonenchi sur 27/04/2009.

2 Réponses to “despre Daniel Valentin Ceauşescu…”

  1. presupun ca si el savureaza « gloria « …… ca daca era chiar haituit, isi schimba numele
    in fond, ceausescu nu e un nume chiar foarte rar, imi amintesc ca la liceu am avut o profa de franceza, pe care o chema Marianne Ceausescu, o bombonica de babuta 🙂

    • Am inteles ca a stat vreo 9 ani prin America si acum este licentiat in fizica si filozofie… Si nu pe la vreo facultate particulara din Romania! Da’ interesant, adica, tipic, cum a aterizat in patrie, cum presa, Hop peste el! Ma si mir ca deja nu l-au impuscat si pe el;)

Laisser un commentaire

 
