Curăţenia de primăvară…

…pe blog, chiar dacă acesta al meu va implini două luni abia, în întîi mai… Oh la la, acum îmi dau seama, merde, e chiar fără intenţie, chiar dacă eu chiar am muncit pentru el, dar aşa se nimereşte. Euh, putea fi chiar mai rău, să aibă o oareşcare aniversare pe 13 decembrie!! Brrr… ori 6 martie, nu?

Ok, dar ceea ce vreau eu a zice, este că am făcut un pic curat, aşa, ardeleneşte-n primăvară şi am mai rînduit ici colo, prin părţile esenţiale, vorba maestrului, aşa că, sper!, este mai usor de găsit orice ar putea părea interesant aici.

Ceea ce mie îmi pare benefic este că, finalmente, m-a luminat Cineva, ori poate ceva, adicătelea binecuvîntatul « Help » ce poate fi întîlnit peste tot, cu condiţia să îl cauţi… Şi în felul respectiv, am reuşit cu minimele mijloace puse « for free » la îndemînă de către Mr. WordPress, să dau o formă fotografiilor mele. Adică să poată fi vizionate aşa cum trebuie. Şi cum merită. Mai rămîn cele din Paris şi Spania, pe care promit că le voi actualiza în cel mai scurt timp. Asta vrea să însemne mîine, pentru că în momentul de faţă am reuşit a vedea dublu, finalizînd toate celelalte imagini.

Aşadar, pe mîine!

mirella

~ par Mirella Tonenchi sur 21/04/2009.

2 Réponses to “Curăţenia de primăvară…”

  1. Eeet voila! Tastati asadar Alt+Enter si veti putea vizualiza site-ul in toata « splendoarea sa » 😉

  2. Si totusi… mai ramin « Campo del Caidos » – Madrid – si Muro – Valencia. De adaugat. Cum bine zicea Francis, « bloguer c’est un drogue »…

Laisser un commentaire

 
