Succes vs valoare

Nu stiu cum se face, dar tot la domnul Einstein ajung…, probabil ca formatia mea « inginereasca » e vinovata. Mai zicea maestrul: Încearcă nu să fii un succes, ci să fii o valoare. Astazi am trait o experienta, neplacuta in fapt si de-a dreptul iritanta, ca sa nu zic « infurianta », despre care voi povesti pe larg atunci cind va fi cazul. Si care m-a trimis instant la una din expresiile ramase celebre ale lui Einstein, cea notata mai sus. Acum e adevarat ca Einstein a avut in acelasi timp si succes si valoare, insa precum mai toate geniile, iese din discutie. Cred ca majoritatea dintre noi a trait la un moment dat, sau mai multe, din viata o situatie in care a fost nevoit a alege intre faima, succes, recunoastere pe de o parte si adevar, valoare si multumire pe alta. Impacat cu tine insuti cred ca poti fi oricum, conform cu personalitatea si caracterul dobindite, cu sistemul de valori ales si asumat. Imi amintesc de o vorba a unuia dintre patronii pentru care am lucrat, acesta este roman si zicea, Decit sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos! (adinca afirmatia!) ei, departe de amintita genialitate, domnul respectiv chiar le voia pe amindoua. Si le avea 🙂 Dar daca totusi e musai, si musai sa alegi, pentru ca nu ai incotro, ce te faci? Departe de mine ideea de a face o statistica pentru ca sint convinsa ca stiu de acum la ce scor am ajunge…, poate a fost doar o problematica retorica, care mi-a fost pusa astazi in fata.
Nu stiu daca as putea vreodata sa le am pe amindoua, ori daca as vrea… As fi bucuroasa sa am sansa de a alege! Dar cu siguranta, as marsa pe valoare.
buddha

buddha

~ par Mirella Tonenchi sur 04/03/2009.

2 Réponses to “Succes vs valoare”

  1. tuturor geniilor l-i s/a recunoscut valoarea abia dupa ce era plecati…….

    :-))))))))))))))

    sa fii tu sanatoasa !!!!

    • :)) daca singura conditie ca sa « te faci » geniu este sa pleci, e ok! Unde? 😉

Laisser un commentaire

 
