Luna

Lună

  

lune

lune

 

Am muşcat odată
o bucăţică de lună
cu gust de gutuie.
Şi tot puful mi s-a
risipit prin păr,
ca mireasma tainică
a lunii.
Întreaga ţesătură de vise
a lumii despre lună
s-a adunat în acea
muşcătură furată.
Am muşcat odată
o gutuie cu gust
de lună.

~ par Mirella Tonenchi sur 03/03/2009.

4 Réponses to “Luna”

  1. Toujours un plaisir de découvrir un nouveau blog, même si la langue m’est hermétique. 😉
    Bon courage Mirella ! Attention, bloguer est une drogue !

    • Merci Francis, voila, le maître est le premier a m’envoyer un com…:) Et a m’encourager.
      Pendant quelques semaines (a lire mois :)) j’ai étudié et j’ai essayé a comprendre ce qu’un blog signifie et a quoi il peut servir.
      J’ai eu un excellent professeur : « Le BloGuen »
      Voila!

      Iata ca « maestrul » este primul care imi trimite un comentariu si ma incurajeaza. Timp de citeva luni am studiat si am incercat sa inteleg ce semnifica un blog si la ce el poate servi.
      Am avut un profesor excelent: « Le BloGuen »
      Asta este Clasa!

      • na ca m-am emotionat si nu mai stiu ce sa zic….
        tot la telefon o sa vorbim 🙂

        • 🙂 am mai vazut eu comentarii pe citeva bloguri, da’… asta e cel mai fain!;)

Laisser un commentaire

 
